Waarderingsteken voor Frank Melis

Bij de afsluiting van het Scouting seizoen 2010 – 2011 heeft Frank Melis het bronzen waarderingsteken ontvangen van Scouting Nederland. Het waarderingsteken wordt uitgereikt aan kaderleden die zich zeer verdienstelijk hebben gemaakt binnen Scouting.
Door zijn actieve rol bij Scouting Boekel heeft Frank door zijn enthousiasme en bevlogenheid ten aanzien van Scouting veel jeugdleden doen inzien wat het spel van Scouting nu daadwerkelijk inhoud.

Frank is als jeugdlid bij Scouting Boekel gekomen in de periode van 1974 t/m 1980 waarbij hij verschillende speltakken heeft doorlopen (Welpen, Verkenners). Sinds 1985 t/m 1995 is Frank actief betrokken bij Scouting Boekel als Verkenner leider. Hierna bleef Frank actief bij Scouting Boekel als bestuurslid in de periode van 1995 tot heden. Gedurende deze periode van 1995 tot heden is Frank tevens actief binnen Scouting Boekel als trekker van de evenementen commissie.

Klik hier om het foto album te bekijken.