Vader-Zoon weekend 2018

Op zaterdag 27 en zondag 28 oktober is door de Verkenners het 4 jaarlijkse vaderzoon weekend gehouden.
Aan het weekend werdt deelgenomen door ruim 40 scouting leden met hun vaders

Zaterdag vroeg in de ochtend vertrokken de vaders met hun zonen in enkele groepjes vanuit de blokhut.
Het was een prachtige tocht met diverse opdrachten door de bossen van Elzendorp en St. Anthonis.
Bij aankomst werden de tenten opgezet en een kampvuur gemaakt om ons avondeten op te koken.
Na het avondeten volgde nog een spel met een grote binnenband van een tractor wat er niet altijd zachtzinnig aan toe ging.
Daarna volgde een kampvuur met veel slappe klets.

De volgende morgen werden we wakker onder ijzige omstandigheden.
Na het ontbijt, een race met zelfgemaakte / gepioneerde karren en het opruimen van het terrein en de tenten volgde een tocht terug naar de blokhut.

Welke groep heeft “gewonnen” bij het uitvoeren van de verschillende opdrachten is nog onbekent.

We kunnen terugzien op een prachtig weekend.