Blokhut

Midden in natuurgebied d’n Perekker ligt onze blokhut. Deze accommodatie wordt ook verhuurd onder een bepaald aantal voorwaarden.
Voorwaarden voor verhuur:

• Alleen andere scoutinggroepen of jeugdgroepen (jeugd t/m 14 jaar) en hun begeleiding komen in aanmerking voor huur van de blokhut.
  • De blokhut is alleen te huur als onze eigen groepen er geen gebruik van maken.
  • Tijdens het scouting seizoen zijn weekenden (in overleg) beschikbaar. De blokhut wordt NIET verhuurd aan groepen voor feestjes en partijen

Over de blokhut

Blokhut D’n Perekker

Mezenlaan 20

5427 SL Boekel

Aantal personen:

50-90 personen

plattegrond

Lokaal 1:

ca. 120 m2   Deze ruimte beschikt over een open haard.

Lokaal 2:

Lokaal 3:

ca. 120 m2   In lokaal 1 en 2 staan samen ca. 6 banken, 12 tafels en 50 stoelen

ca. 36 m2

Keuken:

Inventaris: vijf-pits gasfornuis met oven, een koelkast, een vrieskast en een magnetron (geen kookinventaris aanwezig).

Voldoende ruimte voor opslag van materialen.

Grote tafel (bestaande uit 4 aparte tafels) met 10 stoelen.

Sanitair:

2 toiletten, 1 urinoir en 2 douches.
Invalide toilet met douche.

Terrein:

Groot grasveld omheind met afsluitbaar hekwerk.

Kampvuurcirkel.

Buiten terrein:

6 algemene parkeerplaatsen

Ondiepe visvijver in de buurt, deze is uitstekend geschikt voor vlotvaren.
Blokhut ligt in bebost gebied.
Op loopafstand van de winkels.

Wifi

In de blokhut is wifi aanwezig. Het bereik is in de hele blokhut

Verhuur blokhut

De blokhut wordt verhuurd in de vakantieperiodes.
Daarbuiten kan de blokhut gehuurd worden van dinsdagochtend t/m vrijdagmiddag en in de weekenden zaterdag vanaf 16.30 uur.
Huurt u de blokhut doordeweeks buiten de vakantieperiode, dan kan het zijn dat op donderdagavond onze Stam groep op de zolder hun bijeenkomst houdt. Hier heeft u geen last van.

De blokhut wordt alleen verhuurd aan (jeugd)verenigingen,  basis- of middelbare scholen.
Dus niet aan vrienden en/of familie groepen.
Ook wordt de blokhut niet verhuurd t.b.v. feesten en/of barbecues

De huursom bedraagt € 5,25 per persoon per nacht dit met een minimum van € 157,50 per dag of dagdeel.
Dit is excl. het verbruik van gas, elektra en vuilniszakken.
Per 01-09-2023 (nieuwe Scouting seizoen) hanteren we hiervoor de onderstaande tarieven:
– Elektra € 0,60 per KwH
– Gas € 2,00 per m3
– Vuilniszak € 2,00

De borgsom bedraagt € 250,00
De borg wordt, na aftrek van kosten (gas, elektra en vuilniszakken) en het werkelijk aantal overnachtingen +/- 1 week na het kamp teruggestort.

Via de onderstaande knop  “bekijk beschikbaarheid”  vind je het overzicht met de reserveringen.
Het overzicht is onder voorbehoud doordat er tussentijds nieuwe reserveringen kunnen zijn.

Reserveren kan via de beheerder:
Cor van Doren
M: 06-53652138
E: verhuur@scoutingboekel.nl

Aanvraag huur blokhut

• DD dash MM dash JJJJ

Huishoudelijk_reglement_2015-2016_1.pdf
Huurvoorwaarden_2015-2016_1.pdf
Huurovereenkomst_2015_-_2016.pdf
Voorbeeld_factuur_2015_-_2016.pdf

Logboek

In dit logboek zijn de laatste versies (rapportages) van de jaarlijkse controle van de onderstaande items opgeslagen: