Verhuur blokhut

De blokhut wordt verhuurd in de vakantieperiodes.
Daarbuiten kan de blokhut gehuurd worden van dinsdagochtend t/m vrijdagmiddag en in de weekenden zaterdag vanaf 16.30 uur.
Huurt u de blokhut doordeweeks buiten de vakantieperiode, dan kan het zijn dat op donderdagavond onze Stam groep op de zolder hun bijeenkomst houdt. Hier heeft u geen last van.

De blokhut wordt alleen verhuurd aan (jeugd)verenigingen,  basis- of middelbare scholen.
Dus niet aan vrienden en/of familie groepen.
Ook wordt de blokhut niet verhuurd t.b.v. feesten en/of barbecues

De huursom bedraagt € 5,25 per persoon per nacht dit met een minimum van € 157,50 per dag of dagdeel.
Dit is excl. het verbruik van gas, elektra en vuilniszakken.
Per 01-09-2023 (nieuwe Scouting seizoen) hanteren we hiervoor de onderstaande tarieven:
– Elektra € 0,60 per KwH
– Gas € 2,00 per m3
– Vuilniszak € 2,00

De borgsom bedraagt € 250,00
De borg wordt, na aftrek van kosten (gas, elektra en vuilniszakken) en het werkelijk aantal overnachtingen +/- 1 week na het kamp teruggestort.

Via de onderstaande knop  “bekijk beschikbaarheid”  vind je het overzicht met de reserveringen.
Het overzicht is onder voorbehoud doordat er tussentijds nieuwe reserveringen kunnen zijn.

Reserveren kan via de beheerder:
Cor van Doren
M: 06-53652138