« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Afsluiting Scouting jaar

7 juli 2023 @ 19:00 - 20:30

Beste scout en ouder(s)/verzorger(s),

Het scoutingjaar zit er weer bijna op, maar de zomer staat nog voor de deur met een fantastisch zomerkamp in het vooruitzicht! Voor dat dat zover is, sluiten we met alle leden op vrijdagavond 7 juli 2023 van 19.00 tot 20.30 uur dit scoutingseizoen af.

Na de zomervakantie gaan we weer van start met het nieuwe scoutingseizoen! Op vrijdag 1 september openen we gezamenlijk weer het nieuwe seizoen.

Ook jij wordt bij de seizoen afsluiting en -opening in scoutfit bij blokhut Den Perekker verwacht. Kun je niet? Geef dat dan door aan je eigen speltakleiding.

Met vragen over het speltak van volgend seizoen kun je terecht bij de huidige speltakleiding of bij de speltakleiding van volgend seizoen. Indien er wijzigingen zijn in persoonlijke gegevens of het lidmaatschap bij Scouting Boekel, graag contact opnemen met de speltakleiding, zodat wij zo snel mogelijk onze ledenadministratie op orde hebben voor het nieuwe seizoen. Een correcte ledenadministratie is belangrijk om bijvoorbeeld de contributie-inning goed te laten verlopen.

We wensen jullie alvast een prettige vakantie!

Met scoutinggroet,
Bestuur en evenementencommissie Scouting Boekel