Bevers gaan op reis met Stef Stunt piloot

Het schooljaar en daarmee ook het scoutingseizoen loopt alweer bijna ten einde. Dit betekent dat de bevers nog een keer een weekend in de blokhut overnachten. Deze keer gingen de bevers op reis met Stef Stunt piloot, ze maakte samen de leukste avonturen mee al ging natuurlijk niet alles goed.

Ook hadden de bevers een uitstapje naar de speeltuin in Helmond West. Helaas viel er ook wat regen, maar onze bevers zijn echte scouts en laten zijn niet bang voor wat regen. Ook als alles nat is kun je heerlijk spelen in de klimtoestellen of bouw je samen met de mega blokken een huisje waarin je droog zit.

Op vrijdagavond 28 juni sluiten we met alle leden, leiding en vrijwilligers van Scouting Boekel het scoutingseizoen af. Maar dat is niet de laatste activiteit van dit seizoen. De eerste week van de zomervakantie gaan de welpen, Young Scouts, Gidsen, Verkenners en Explorers allemaal nog week op kamp, waarbij iedereen weer leuke avonturen gaat beleven. Zwaai jij ze mee uit als je ze ziet vertrekken?