Blokhut krijgt nieuwe vloer

In week 51 wordt de blokhut voorzien van een nieuwe vloer.
Op de foto zijn enkele leden van de evenementen commissie en de stichting bezig met het maken van een logo dat bij de ingang van de blokhut in de vloer wordt verwerkt.

Voor de speltakken, die deze week nog gewoon hun spel draaien, heeft het veel impact.
Allemaal hebben ze onder enorme tijdsdruk moeten zoeken naar naar een andere locatie.
Dit is gelukt:

De Young Scouts gaan woensdag avond naar de buurman, Educatief Natuur Centrum De Perekker.
Aanvang 18.00 uur. Ook hier een bord, mok en bestek meenemen.

Ook de Verkenners komen vrijdag om 19.30 uur bij elkaar bij Educatief Natuur Centrum De Perekker.

De Explorers, die gaan vrijdag een avondje bowlen in Nia Domo dat enkele banen gratis ter beschikking heeft gesteld.

De Bevers houden hun traditionele kerstdiner a.s. zaterdag niet in de blokhut maar bij Merlin van Haandel thuis.

En tot slot de Welpen, die gaan voor hun diner naar de kantine van Van Doren Engineers op De Vlonder 3.
Aanvang 17.00 uur. Vergeet niet een bord, soepmok en bestek mee tegeven.