Boekel Ronduit 2019

Ook dit jaar stond Scouting Boekel weer op Boekel Ronduit en weer terug op de vertrouwde plek bij de rotonde.
De leiding is in allervroegte al actief om te zorgen dat iedereen uit Boekel en omgeving zich ook dit jaar weer kon vermaken met activiteiten van Scouting Boekel.

Zo was er de mogelijkheid om marsmallows te laten smelten boven het kampvuur, vervolgens tussen een mariekoekje te doen en daarna heerlijk op te smikkelen.

Of was het spijkerslaan meer iets voor je? In hoeveel slagen wist jij de spijker in de boomstam te slaan?
Had je minder slagen nodig dan je tegenstander of kon jij heel snel achter elkaar slaan?
Er zijn de hele dag wedstrijdjes gehouden. De boomstammen stonden aan het einde van de dag goed vol met spijkers.

Tenslotte stond er een tent, want als een echte scout ga je natuurlijk jaarlijks op kamp.
Vanaf een jaar of 11 bouwen we elk jaar een tent op.
Op kamp gaan is stoer en beregezellig, maar soms mis je het thuisfront voor een fijne knuffel.
Daarom hadden wij in onze tent allemaal knuffels gelegd, grote, kleine, lieve, schattige, stoere, gekleurde knuffels.
Via het raampje mocht iedereen tellen hoeveel knuffels er in de tent, heb jij ze allemaal ontdekt, in en tussen de bedjes?
In totaal lagen er 97 knuffels.
Op moment van dit schrijven wordt gekeken wie er precies het juiste aantal had geraden en indien nodig wordt er geloot wie het Numbered Kubb spel heeft gewonnen.
Wij wensen de winnaar veel speelplezier.

Wat je ook gedaan hebt tijdens Boekel Ronduit, wij hopen dat je genoten hebt.
Wij vonden het in ieder geval erg gezellig en zien jullie graag terug bij een volgende activiteit.

Je kunt iedere week mee komen doen.
Stuur de leiding van een speltak een berichtje om af te spreken wanneer je mee komt doen.