Buitenterrein rookvrij

Scouting Nederland en Scouting Boekel zijn van mening dat er tijdens bijeenkomsten waar jeugdleden en jongeren activiteiten met elkaar doen, niet wordt gerookt. Daarom is met ingang van het huidige scoutingseizoen het buitenterrein bij onze blokhut rookvrij als er jeugdleden in of rondom de blokhut zijn of kunnen zijn. Op het buitenterrein mag niet meer worden gerookt tijdens clubbijeenkomsten, weekenden, kampen, evenementen en acties. Binnen in de blokhut gold overigens altijd al een rookverbod.

Op de pionierhoutopslag is inmiddels een bord opgehangen, binnenkort wordt een tweede bord bij de poort bevestigd.

Scouting Boekel sluit zich hiermee aan bij “Rookvrije Generatie”, meer informatie is te vinden op www.rookvrijegeneratie.nl.