Carnaval 2018

Onder het motto

“Geef nooit op, vier carnaval tot op d’n top!””

heerst Randy van Venrooij over de Knöllekes tijdens de carnaval in Boekel.
Tijdens deze periode zal hij bekend staan als Prins Randy d’n Urste.

Prins Randy d’n Urste (37) is in het dagelijks leven manager verkoop binnendienst bij Bas Trucks in Veghel.
De prinselijke residentie van Prins Randy staat aan het Veenmos, waar hij woont met zijn vrouw Hilke en hun 2 kinderen Bram (6) en Juul (5).
Prins Randy kun je kennen van het oberen bij café ’t Menneke of van het tennissen bij TC Boekel.
Hij zit ook graag op de wielrenner of mountainbike.H
ij is jarenlang lid geweest van de kapel “De Opdonders”, de voorloper van de huidige hofkapel Rawazzie.
Dus mocht het nodig zijn, dan kan Prins Randy invallen.
Daarnaast is hij lid van de gelegenheidskapel “De Donkiejagers” van de fanatieke buurtvereniging “De Donkies”.
Hij zet zich ook graag in voor de gehandicapte medemens.
Dit mede vanwege zijn gehandicapte zusje Natasja.

Persoonlijk Adjudant Wout Swiers (59) woont in dezelfde straat als Prins Randy d’n Urste.
Daar woon hij samen met zijn vrouw Lianne en hun 2 kinderen Daan (14) en Bas (11).
Wout en Lianne zijn 7 jaar geleden daar komen wonen en vanaf het begin is er een goede klik tussen de beide stellen geweest.
Wout is een recreatieve tennisser bij TC Boekel.
Hij doet wekelijks aan crossfit samen met Lianne en is vaak aanwezig bij de trainingen en wedstrijden van JO 12-4 om zijn zoon Bas en zijn maten aan te moedigen.
Hij is fanatiek supporter van Max Verstappen en reisde al eens met Prins Randy en enkele andere Donkie- mannen naar Barcelona om een wedstrijd te bekijken.
Hij is nauw betrokken bij de buurtvereniging de Donkies.
Hij zet zich in voor de jaarlijkse buurtversiering en voor de optocht.
Hij was tot voor kort penningmeester van de scouting.
Hij golft wekelijks met zijn vrienden. Loopt en fietst veel. En reist graag met zijn gezin. Ook is hij net als Prins Randy lid van de gelegenheidskapel “de Donkiejagers”.

Meer info kun je vinden op:  http://www.deknollekes.nl/

Programma_jeugd.pdf
Programma_volwassenen.pdf