Dat schiet lekker op zo

Ben jij leider, trainer, bestuurslid, coach, vrijwilliger of op welke manier dan ook betrokken bij kinderen?
En wil jij ook betere prestaties, minder incidenten, minder afhakers en meer plezier?
Kom dan op maandag 23 oktober naar Nia Domo voor de gratis theatervoorstelling “Dat schiet lekker op zo”

Boekel Sport, Tennisclub Boekel en Stichting Binnensport Boekel hebben de handen ineengeslagen met KC Octopus, KC de Regenboog, OBS Uilenspiegel, Stichting GOO voor Opvang en Onderwijs en Rabobank Uden Veghel.

SAMEN
Samen maken wij ons hard voor respect in (en buiten) Boekel; een positieve en sportieve sfeer, een omgeving waar iedereen bij hoort, zich thuis voelt en met plezier speelt, sport en leert. Kinderen én volwassenen.

We trappen af op maandag 23 oktober met een theatervoorstelling voor iedereen die met kinderen omgaat.
Ook andere belangstellenden, zowel uit Boekel als Venhorst, die zich betrokken voelen, zijn uiteraard van harte welkom.

Vanaf 19.30 uur ontvangen we u graag met een kopje koffie/thee. We starten om 20.00 uur.

THEATERVOORSTELLING
Over een vader en een zoon. Een vader die naast vader ook coach is van het team van zijn zoon.
Hij maakt van alles mee bij de sportclub, thuis en rond school.
Hij heeft moeite zich in te houden langs het veld en ziet wat dit doet met zijn zoon en het team.
De voorstelling gaat over prestaties verbeteren en de club sterker maken en dat met een positieve en sportieve insteek. In een positief klimaat kunnen kinderen zich immers beter ontwikkelen, krijgen ze meer zelfvertrouwen en gaan ze dus ook beter presteren.
Er wordt ons, met humor, een spiegel voorgehouden en het geeft stof tot nadenken en waardevolle gesprekken na afloop.

19.30 uur: Ontvangst met koffie/thee in de Pleinzaal van Nia Domo
20.00 uur: Aftrap door Gerard Nabuurs (Boekel Sport) en Berry van de Wetering (KC Octopus) 20.10 uur: Theatervoorstelling “Dat schiet lekker op zo!”
21.25 uur: Reflectie door burgemeester Pierre Bos
21.35 uur: Sluiting en gelegenheid om na te praten

RESPECTPUNT BOEKEL
Ook de drie basisscholen starten direct na de herfstvakantie, op maandag 23 oktober, met het thema “Respect”.
Gedurende twee BOOST-weken leren kinderen respect te hebben voor zichzelf en voor de ander.
Ze leren elkaar nog beter kennen en dat draagt bij tot meer begrip voor elkaar.

In februari 2018, na carnaval, komt het thema “Eerlijkheid” aan de orde.
Bedoeling is dat deze thema’s, behalve op de scholen, ook aandacht krijgen op de (sport)clubs.

AANMELDEN
In verband met de voorbereidingen graag aanmelden via respectpuntboekel@gmail.com
Vermeld a.u.b. in de mail om hoeveel personen het gaat en vanuit welke organisatie de aanmelding komt.

We zien jullie heel graag op maandag 23 oktober.