Een avontuurlijk 2018 gewenst

Ik kan me voorstellen dat wanneer je dit bericht leest op maandag 8 januari (of een paar dagen later), je best moeite hebt gehad om de tocht naar school of je werk weer te maken.
Dat is op 8 januari (of kort daarna) niet meer dan begrijpelijk.
Maar thuis is de grootste feestvreugde ook wel voorbij, denk ik.
Met een vracht dennennaalden in de vaste vloerbedekking en een vage buikpijn van de resterende oliebollen.
Net als ik kun je waarschijnlijk het nummer ‘driving home for christmas’ van Chris Rea niet meer horen.

Ik ben blij dat je er weer bent.
Laat ik beginnen met het belangrijkste.
Ik wens je heel veel goeds, gezondheid en geluk toe in het komende jaar.

Samen met duizenden andere vrijwilligers heb je afgelopen jaar bijgedragen aan de persoonlijke ontwikkeling van meiden en jongens.
Door uitdagende activiteiten te organiseren, door ondersteuning te bieden of door te besturen.

In 2018 hopen we er samen met jou weer voor te zorgen dat meiden en jongens enorm veel plezier beleven aan het Scoutingspel en blijven groeien als persoon.
Als vrijwilliger bij Scouting ben je goed bezig!

Namens Scouting Boekel wensen wij je een fantastisch nieuw Scoutingjaar.