Hike Young Scouts april 2017

Dag Young Scouts,

Zaterdag 8 en zondag 9 april is het zover. We gaan hiken!

Voordat het zover is gaan we eerst een eigen tent maken.
29 maart gaan we tijdens de club avond onze eigen tent maken van zwart landbouwzeil. Zorg er zelf voor dat je een stuk van 4 x 4 meter bij je hebt.

Op vrijdagavond 7 april verwachten wij om 19.30 de grote bagage in de blokhut.
Op de bagagelijst in de folder staat precies wat bij de grote bagage hoort en welke bagage je onderweg mee neemt.

Op zaterdag 8 april verwachten we groepjes op de parkeerplaats van natuurcentrum de Maashorst in Uden.
Dit is op de Maashorstweg/ Slabroekseweg.
Zodra bekend is wie er mee lopen, worden de samenstelling van de groepjes en de vertrektijden bekend gemaakt.
Op de parkeerplaats mogen de ouders afscheid nemen en start de hike. De leiding geeft de eerste envelop mee en daarna mag het groepje vertrekken.
Tevens zit bij de route envelop, een noodenvelop.
Hierin zit een kaart van de omgeving en de telefoonnummers van de leiding.
Ook zal er een leiding rond fietsen en een leiding rondrijden die de Young scouts op weg helpen, waar dat nodig is.

De hike zal zondag 9 april om 12.00 uur afgelopen zijn.
Het ophaalpunt is tegenover de parkeerplaats van speelboerderij Hullie in Uden, Canadasweg 3A.
Er zal daarna nog een gezamenlijke afsluiting plaats vinden.

Wij willen aan de ouders het verzoek doen, om onderling af te spreken wie de Young scouts wegbrengen en op halen.
Zorg dat dit wel young scouts zijn die bij elkaar in het groepje zitten tijdens de hike.

Wanneer er nog vragen zijn omtrent de hike, dan kunnen deze na de club gesteld worden.
Op woensdag 22 of 29 maart kan er (indien gewenst) nog meer uitleg gegeven worden.

Wij vragen u deze brief in te vullen en UITERLIJK 22 maart VOOR de club mee te geven
De groepjes zullen z.s.m. bekend worden gemaakt. (hierna kan worden afgesproken welke ouders de young scouts brengen of ophalen).

Tot slot zal er binnenkort nog een informatie folder volgen. Hier staan belangrijke datums, bagagelijsten en aanvullende informatie in.

Vriendelijke groet,
De young scouts leiding