Installatie weekend Young Scouts

Beste ouders, verzorgers en Young Scouts,

Binnenkort is het weer zo ver, van 11 t/m 13 november zal het installatieweekend plaats vinden.
We verblijven dit weekend in de blokhut.
Tijdens dit weekend gaan we allerlei leuke activiteiten doen met de Young Scouts.
Deze gaan we natuurlijk nog niet verklappen, maar als je goed naar de bagagelijst kijkt, kun je misschien al het een en ander ontdekken.

De Young Scouts worden op vrijdagavond 11 november om 19:00 uur verwacht.
De installatie is zondag om 10:30 uur, ouders zijn dan natuurlijk van harte welkom!
De installatie houdt in dat de kinderen een belofte en een eed afleggen.
Natuurlijk krijgen zij dan ook een nieuwe blouses en insignes.
Mochten er young scouts zijn die al in het bezit zijn van een beige blouse (en die niet via Ria besteld zijn), dan zouden wij deze graag bij aanvang van het weekend ontvangen.
Na afloop van de installatie, is het weekend ± 11.30 uur afgelopen en mogen de Young Scouts naar huis.

We zouden graag willen weten of er bijzonderheden zijn zoals: medicijnen, allergieën of eventuele andere problemen.
Wanneer een Young Scout niet of gedeeltelijk mee kan, dan horen wij dit graag zo snel mogelijk.

Bagagelijst:
– luchtbed/matje
– slaapzak
– kussen
– pyjama
– je favoriete knuffel
– regenpak
– jas
– bord, mok en bestek (vork, lepel, mes)
– 1 theedoek
– zwemspullen
– rugzak
– zaklamp
– laarzen
– stevige wandelschoenen
– 2 lange broeken
– 2 truien
– 2 x sokken
– 2 x ondergoed
– toiletspullen (tandenborstel, tandpasta, e.d.)
– 2 x handdoeken
– 2 x washandje
– bidon
– evt. medicatie
– een goed humeur!

Mocht u vragen hebben dan kunt u e-mail sturen naar ysboekel@gmail.com.

Groeten Marleen, Roos, Martijn en Joep

uitnodiging.pdf