Kerstmarkt 2018

Heb jij een lekker broodje gegeten tijdens de jaarlijkse kerstmarkt afgelopen zondag?
Of heb je punten gescoord met ringwerpen over PET-flessen?
Misschien was de kersthanger maken meer jouw ding……

Wat je ook gedaan hebt tijdens de kerstmarkt, wij hopen dat je genoten hebt.
Wij vonden het in ieder geval erg gezellig en zien jullie graag terug bij een volgende activiteit.

Je kunt natuurlijk wachten tot Koningsdag of Boekel Ronduit, maar je kunt ook iedere week mee komen doen.
Kijk hieronder wanneer je welkom bent.
Trek kleren aan waarin je lekker kunt ravotten op zoek naar avontuur.

• Kinderen van basisschool groep 1 t/m 3  (4 t/m 7 jaar)  zijn welkom bij de Bevers.
    Kom je meedoen op zaterdagmiddag 19 januari van 13.30 tot 15.30 uur?
  • Kinderen van basisschool groep 4 t/m 6  (7 t/m 10 jaar)  zijn welkom bij de Welpen.
    Kom je meedoen op zaterdag 19 januari?
    De Welpen bestaan uit twee groepen:
    De ochtendgroep draait van 9.00 tot 11.00 uur en de middaggroep draait van 13.30 tot 15.30 uur.
  • Kinderen van basisschool groep 7  (10 – 11 jaar)  zijn welkom bij de Young Scouts.
    Kom je meedoen op woensdagavond 23 januari van 18.45 tot 20.45 uur?
  • Meiden van basisschool groep 8, klas 1 & 2  (11 t/m 14 jaar)  zijn welkom bij de Gidsen.
    Kom je meedoen op maandagavond 14 januari van 18.45 tot 20.45 uur?
  • Jongens van basisschool groep 8, klas 1 & 2  (11 t/m 14 jaar) zijn welkom bij de Verkenners.
    Kom je meedoen op vrijdagavond 18 januari van 19.30 tot 21.30 uur?

En denk je nu, ik ben die leeftijd ontgroeid en 16 jaar of ouder, maar je hebt wel zin om iedere week een avontuur te begeleiden.
We zijn altijd op zoek naar nieuwe leiding, die kinderen een te gekke tijd bezorgen.

Lever je statiegeld in voor Scouting Boekel bij SuperCoop Boekel
Nog twee weken en dan zit de statiegeld actie er weer op.
Vergeet jij niet om je laatste statiegeld nog dit jaar in te leveren en op de doneerknop te drukken?
De SuperCoop vedubbeld de opbrengst en wij kunnen dan ook in 2019 weer leuke activiteiten organiseren voor onze jeugdleden of tijdens festiviteiten op en rondom het plein, zoals de kerstmarkt.
Alvast bedankt voor uw donatie.