Kom jij in september meedoen

Lijkt jou het leuk om iedere week een nieuw avontuur aan te gaan?
Bij Scouting Boekel spelen we leuke spellen in de bossen, stoken we een gezellig kampvuurtje en maken we pizza’s in eigen oven, bouwen we vlotten en meer! In de maand september mag je gratis met ons meedoen.
Je hoeft je niet aan te melden.
Kom naar blokhut D’n Perekker op de Mezenlaan 20.
Kijk wel eerst hieronder wanneer jouw leeftijdsgenootjes bij elkaar komen.
Laat je beste kleding in de kast hangen en trek iets makkelijks aan.
Tot dan!

Bevers (groep 1 t/m 3)
Ga je mee spellen spelen met Stuiter, uitvindingen doen met Professor Plof en vele andere avonturen beleven?
Kom dan op zaterdagochtend om 9.00 uur of zaterdagmiddag om 13.30 uur naar de blokhut. Na twee uur avonturen beleven, kun je weer aan je ouders vertellen hoe het geweest is.

Welpen (groep 4 /m 6)
Ga je mee koken, pionieren of ravotten in de bossen?
Kom dan op zaterdagochtend om 9.00 uur of zaterdagmiddag om 13.30 uur naar de blokhut. We gaan dan twee uur lang leuke dingen doen.

Young Scouts (groep 7)
Wil jij graag leren een vlot leren bouwen, leuke tochten lopen en natuurlijk ook nog spellen spelen?
Kom dan op woensdagavond naar de blokhut. Wij komen samen van 18.45 tot 20.45 uur.

Gidsen en verkenners (groep 8, klas 1 en 2)
Ga jij mee de wereld ontdekken? Zelf koken op een kampvuurtje, bruggen bouwen of weerwolvenspel spelen, dat is wat de gidsen (meisjes) en verkenners (jongens) doen.
De gidsen komen samen op maandagavond van 18.45 tot 20.45 uur.
De verkenners komen samen op vrijdagavond van 19.30 tot 21.30 uur.

Aanmelden is niet nodig. Kom naar Blokhut D’n Perekker (Mezenlaan 20) en doe mee!