Koninklijke onderscheiding Cor van Doren en Wim van den Oord

Tijdens de jaarlijkse lintjesregen hebben twee (oud-)vrijwilligers van Scouting Boekel een koninklijke onderscheiding gekregen, onder andere voor hun vrijwilligerswerk bij Scouting Boekel.
Gefeliciteerd beiden!

Cor van Doren is bestuurslid en vervulde in de periode 2000-2014 de rol van voorzitter.
Sinds een aantal jaar fungeert Cor als commissielid voor de verhuur van onze blokhut is daarmee het aanspreekpunt voor de huurders.
Daarnaast speelt Cor al jaren een grote rol bij de zoektocht naar een terrein voor het vijfjaarlijks gezamenlijk kamp en is Cor betrokken bij grote en kleine klussen in en om de blokhut.

Wim van den Oord was in de periode 1974-1996 leider en vervolgens bestuurslid.
Ook na deze periode was Wim nog lang als vrijwilliger bij onze vereniging betrokken.
Tot een aantal jaar geleden was Wim actief met onze potgrondactie en een van de vaste vrijwilligers achter de inschrijftafel bij de ScoutWalk.