Leidingsfeest 15-16

Wat plaatsvond op zaterdag 9 januari was wederom een groot succes.
De evenementencommissie had een gedeelte van de blokhut verbouwd als ski-hut, en daarom waren velen in stijl gekleed.

Op deze avond is ook stilgestaan bij onze jubilarissen, nieuwe leiding en kaderleden die Scouting Boekel hebben verlaten.

De jubilarissen:

• Cor van Doren, 15 jaar lid, waarvan 12 jaar voorzitter vereniging Scouting Boekel en daarna 3 jaar lid van de commissie webite en bestuur stichting Scouting Boekel
  • Noud Raijmakers, 15 jaar lid, waarvan 12 jaar lid bestuur vereniging Scouting Boekel en daarna 3 jaar lid van de EC en het bestuur van de stichting Scouting Boekel.
  • Teun van de Hei, 10 jaar lid, waarvan 10 jaar Gidsenleiding
  • Bram Peters, 10 jaar lid, waarvan 8 jaar leiding YS en 2 jaar begeleider Stam.
  • Babet van Haandel, 5 jaar Welpenleiding.
  • Federike van den Tillaart, 5 jaar Welpenleiding.
  • Benji van Wijchen, 5 jaar Welpenleiding.

Nieuwe leiding / bestuursleden:

• Yvonne van Duren – van Duijnhoven, penningmeester bestuur vereniging Scouiting Boekel
  • Loes Zadelhoff, Bever leiding
  • Thijs Oppers, Welpen leiding
  • Rick Verboven, leiding Verkenners
  • Inge van Bakel, leiding Explorers

Leiding / bestuursleden die een andere functie hebben gekregen:

• Teun van de Hei, heeft afscheid genomen van de Gidsen en gaat de EC commissie versterken.
  • Manon Marinussen, heeft afscheid genomen van de welpen en is nu Gidsen leiding.
  • Bjorn Melis, heeft afscheid genomen als Bever leiding en is nu Verkenner leiding.
  • Ilse Verbruggen, heeft afscheid genomen als Gidsen leiding en gaat nu de EC versterken.

We hebben afscheid genomen van:

• Bouke van der Krieken – Kuijpers, was lid van de commissie website.
  • Merlin van Haandel, was leiding van de Bevers.
  • Bram Peters, was begeleider van de Stam