Lid van de Rabo? Stem dan op Scouting Boekel!

Lid van de Rabobank?  Stem dan op Scouting Boekel!

Ben je lid van Rabobank en regel jij je bankzaken online of via de Rabo App? Dan stem je eenvoudig via de app of internetbankieren. Hiervoor heb je dan géén aparte stemcode nodig. Dit werkt als volgt in vier stappen:

1. Log tussen 5 en 27 september in op je internetbankieren, of in de app.
  2. Klik op de knop ‘Service’. In de app vind je deze knop rechtsonder, in Internetbankieren staat de knop rechtsboven.
  3. Scroll nu helemaal naar beneden naar ‘Lidmaatschap’ en klik hierop.
  4. Klik op ‘Rabo ClubSupport’ en je kunt je stemmen uitbrengen op drie deelnemende clubs naar keuze. 1 stem per club.

Ben je wel klant, maar nog geen lid van Rabobank? Lid worden is gratis én heel makkelijk. Ga om lid te worden in de Rabo App of via Internetbankieren volgens bovenstaande werkwijze naar ‘Lidmaatschap’. Wat het kost? Niets, alleen een paar seconden van je tijd. Doe je dit uiterlijk 27 september? Dan kun je ook direct stemmen op de maatschappelijke bestedingsdoelen van de deelnemende clubs aan de Rabo ClubSupport stemcampagne.

Scouting Boekel staat voor uitdaging!
Scouting biedt leuke spannende activiteiten waarmee meiden en jongens worden uitgedaagd zich persoonlijk te ontwikkelen.
Elke week ben je met andere Scouts samen en maak je met elkaar een hoop leuke, maar ook spannende dingen mee.
Alle jongens en meiden van 5 tot en met 21 jaar kunnen lid worden van Scouting.
Ook na je 21-ste kun je lid blijven als PlusScout, commissielid, bestuurslid of door bijvoorbeeld leiding te geven aan je groep.
Een ervaring die je opdoet bij Scouting is zo belangrijk dat je er ook later veel aan hebt. Altijd handig dus!
Nogmaals: Ben je lid van de Rabobank? Dan zouden we het erg leuk vinden als je ook je stem gunt aan Scouting Boekel!