Online bij de Scouting

In Boekel wordt Koningsdag Normaliter groots en uitbundig gevierd, maar dit jaar waren alle activiteiten afgelast. Een handschoen die de explorers van de Boekelse Scouting opnamen door een online ‘Boekel kleurt Oranje’ te organiseren. Deelnemende teams moesten allerlei opdrachten uitvoeren, zoals zoveel mogelijk oranje spullen verzamelen. Vanuit het hoofdkwartier in de blokhut van de Scouting controleerden de oudere jongeren de inzendingen die online werden doorgegeven. En dat werd toch nog een oranje feestje.

Op de foto: Sjoerd van de Vondevoort en Max Rutten van Scouting Boekel bekijken de resultaten van de online-challenge. Ze maken er zelf ook een oranje-feestje van bij de blokhut aan de Mezenlaan.

Zie ook het bericht in het Brabants Dagblad van 27-04-2021