Overvliegen 2014-2015

We zijn 29 augustus gestart met het nieuwe scoutingseizoen, hebben jullie er allemaal zin in? Het gaat weer een ontzettend gezellig, sportief, uitdagend en bosrijk jaar worden. Lekker buiten spelen, de bossen in, spellen doen, tochten lopen, met/in water spelen… Maar ook een jaar vol scoutingkampen, op de donkere dagen binnen bij het kampvuur. Wat willen we nog meer.

Ook dit jaar zijn er verschillende kinderen en stafleden overgevlogen naar een nieuwe speltak of nieuwe functie. Dit laten we niet onopgemerkt voorbij gaan. Hierbij foto’s van de maken van het overvliegtoestel. Het opbouwen van het overvliegtoestel wordt ieder jaar door enthousiast vrijwilligers gerealiseerd. Foto’s over het overvliegen zijn komen nog.

Heb je ook zin en tijd om bij Scouting Boekel te komen, bel gerust voor een afspraak, of om bijvoorbeeld een clubdag mee te draaien, je bent van harte welkom.
Je kunt ook reageren via de site: contact