Peellandhike 14 & 15 april 2018

De Gidsen en Verkenners van Scouting Boekel hebben de jaarlijks terugkerende Peellandhike gelopen.

Op de startlocatie in de Rips  ging je met z’n tweeën op pad ; met je koppelgenoot liep je ( met een aantal tocht-technieken) van post naar post waar een opdracht klaar stond.
Voor elke tocht en opdracht waren punten te verdienen. Het koppel met aan het eind de meeste punten was de winnaar en won de felbegeerde wisselbeker.
Koken werd gedaan mbv een conservenblik en kampvuurtje.

De bivak ( slaaplocatie ) was in IJsselsteijn , waar  hun zelfgemaakte “frietbuiltentje” werd opgezet.
Al bij al weer een geweldig weekend, waarvan alle Verkenners en Gidsen ontzettend hebben genoten.

Lijkt het jou nou ook leuk om dit mee te maken?..kom dan eens meedraaien bij Scouting Boekel.
Vanaf 4 jaar kun je al bij onze club terecht bij de verschillende speltakken.

Peellandhike.pdf