Plus – scouts

Dag kader-commissie & bestuursleden,

Vanaf 2004 kent de vereniging Scouting Nederland een nieuw soort leden: de ‘Plus Scouts’.
Plus Scouts zijn buitengewone leden van 23 jaar en ouder, die geen vaste functie binnen Scouting hebben, maar wel lid willen blijven of worden van Scouting Nederland.
Dat kan als een kring binnen een Scoutinggroep, als een zelfstandige kring binnen een regio of als een landelijke Plus Scoutskring.

Met de Plus Scouts zijn er volop mogelijkheden ontstaan om als groep contact te houden met kader- of bestuursleden die (tijdelijk) niet meer actief kunnen zijn.
Maar ook ouders of vrienden, die bereid zijn af en toe eens te helpen bij activiteiten, kunnen Plus Scout worden.
Als Plus Scout hoor je er echt bij en heb je de rechten van een buitengewoon lid.

Zoals de meeste weten is er een nieuwe datum gepland voor een 2de bijeenkomst voor de Plus – scouts.
Deze vind plaats op Dinsdag 18 april om 20:00uur in de blokhut.

Graag inventariseer ik hoeveel belangstelling hiervoor is dus hoop ik van iedereen iets terug te krijgen. (ook als je niet kunt).
We gaan er zeker een gezellige avond van maken, over het programma wordt nog flink gebrainstormd.
Na afloop is er de gelegenheid om wat na te buurten onder het genot van wat lekkers.
We ontvangen van jullie allemaal voor 14 april een reactie.

Graag zien we jullie allemaal op Dinsdag 18 april,
Tot dan,