Potgrondactie Scouting Boekel

Op zaterdag 23 maart houden we onze jaarlijkse potgrondactie! Tussen 10.00 en 15.00 uur komen de leden van Scouting Boekel langs de deuren om zakken potgrond aan te bieden. We komen in alle straten in de bebouwde kom van Boekel. De zakken worden direct bij je afgeleverd. In een zak zit 50 liter Legro potgrond van goede kwaliteit. De potgrond kost 6,00 euro voor één zak en 16,00 euro voor drie zakken. Met je sponsoring steun je Scouting Boekel, je bijdrage zal onder andere gebruikt worden voor extra activiteiten en de aanschaf van nieuwe spelmaterialen.

Dit jaar hebben we ook weer een verkooppunt op het Sint-Agathaplein. Van 10.00 tot 15.00 uur is de potgrond daar te koop en worden de zakken direct in je kofferbak gelegd!

Het is mogelijk de potgrond alvast te bestellen via het bestelformulier op de website of via de potgrondtelefoon (telefonisch of WhatsApp, 06 2320 0854). De potgrond wordt dan op vrijdagavond 22 maart thuis bezorgd.

Alle jeugdleden worden op 23 maart om 9.30 uur in scoutfit bij de blokhut verwacht, bij de blokhut worden de kinderen in groepjes ingedeeld. Tussen de middag zullen de kinderen samen in het groepje eten. Iedereen dient zelf een lunchpakketje mee te nemen, voor drinken en een lekkere versnapering wordt gezorgd. De actie duurt tot uiterlijk 15.00 uur, de kinderen komen dan weer terug bij de blokhut.

Deze actie is zeer belangrijk voor Scouting Boekel, we gaan er dan ook vanuit dat iedereen zijn uiterste best doet om deze dag mee te helpen. Leden die niet de gehele dag kunnen meehelpen, dienen dit uiterlijk 9 maart door te geven bij de eigen speltakleiding!

Voor de potgrondactie zijn we nog hard op zoek naar ouders/vrijwilligers die willen meehelpen! We zoeken chauffeurs (met eigen bus of auto/aanhanger) en ouders die met een groepje mee willen lopen. Heb je interesse, of ken je iemand die wil meehelpen? Stuur even een mail naar ec@scoutingboekel.nl of neem contact op met de speltakleiding.

Informatie: Sjors van der Ven, 06 2320 0854.