Potgrondactie Scouting Boekel

Op zaterdag 19 maart houden we onze jaarlijkse potgrondactie. De potgrond kan besteld worden via het bestelformulier op de website of via de potgrondtelefoon (telefonisch of whatsapp, 06 1213 7439). De potgrond wordt naar keuze op vrijdagavond 18 maart of zaterdag 19 maart bij je thuis bezorgd. Er kan betaald worden via een betaalverzoek, contant bij de bezorgen of via overmaken.

Dit jaar hebben we ook twee verkooppunten. Op zaterdag 19 maart van 10.00 tot 15.00 uur staan de jeugdleden van Scouting Boekel op het Sint-Agathaplein in Boekel en het Sint-Josephplein in Venhorst, de potgrond wordt dan direct in je kofferbak gelegd.

In een zak zit 50 liter Legro potgrond van goede kwaliteit. De potgrond kost 5,50 euro voor één zak en 15,50 euro voor drie zakken. Met je bijdrage steun je de jeugd- en jongerenactiviteiten van Scouting Boekel, de opbrengst zal onder andere gebruikt worden voor extra activiteiten en de aanschaf van nieuwe spelmaterialen, tenten, pionierhout en touw. Alvast bedankt voor je bijdrage!

Informatie: Teun van de Hei, 06 1346 2228.