Prijsuitreiking Scoutwalk 2012

Perfect wandelweer en een hele mooie wandeltocht hebben ervoor gezorgd dat dit jaar een recordaantal wandelaars op 7 oktober hebben deelgenomen aan de Scout-Walk. Meer dan 300 wandelaars namen deel aan deze wandeltocht die voor de 35e keer gelopen werd. De route liep dit jaar via de trimbossen, Handel, Cleefswit en Elsendorp naar Vossenberg. Via bronlaak en langs het defensie kanaal ging de route terug naaar Boekel. Vooral onze 130 jeugdige scoutingleden hebben weer een grootse prestatie geleverd door samen veel sponsors te benaderen en veel kilometers te lopen.

Tijdens de Scout-Walk filmavond en middag enkele weken gelden werden de prijzen uitgereikt aan de leden die de hoogste bedragen bij elkaar hadden gesponsord. Bij de Young Scouts, Gidsen en verkenners werd de hoofdprijs uitgereikt aan Hugo van Alebeek en Mark van Dulmen en Koen Verbruggen behaalden de 2e en 3e plaats. Bij de Bevers en Welpen ging de eerste prijs naar Flo Jacobs en behaalden Jolijn van Alebeek en Stan Geene de 2e en 3e plaats.

Langs deze weg bedankt Scouting Boekel dan ook alle wandelaars, Scoutingleden, de Stam voor het bouwen van de brug, sponsors en ouders voor hun bijdrage. Bijzondere dank aan de vrijwilligers, bedrijven en personen die hun diensten en/of materieel geheel belangeloos ter beschikking hebben gesteld. Door uw medewerking is de 33e Scout-Walk een grandioos succes geworden. Uw bijdrage stelt ons in staat om spelmaterialen aan te schaffen en leuke activiteiten voor onze jeugdleden te organiseren.