Rabo ClubSupport actie 2023

Van maandag 4 tot en met dinsdag 26 september kan er weer gestemd worden.

Met Scouting Boekel op ontdekkingsreis Het is duidelijk: plezier is het belangrijkst bij Scouting Boekel. Met veel plezier ga je met andere scouts op ontdekkingsreis. Je ontdekt je zelfstandigheid, neemt beslissingen, kiest je eigen route. Je leert dat je andere scouts iets kunt leren. Je verlegt je grenzen op een avontuurlijke manier. Hoe ouder je wordt, hoe minder leiding je krijgt, hoe zelfstandiger je zelf wordt. Bij Scouting Boekel ontwikkel je je talenten.

Ons bestedingsdoel is dit jaar veiligheid. We willen graag veiligheidsvestjes voor onze leden aanschaffen, zodat we goed zichtbaar zijn tijdens onze leuke activiteiten. Maar we willen ook speciale koelkastjes voor op kamp aanschaffen, zodat we medicijnen en dergelijke op een veilige manier kunnen bewaren voor onze leden.

Vorig jaar was ons doel om enkele nieuwe tenten te kopen i.v.m. de groei van enkele speltakken.
Dit doel hebben we bereikt.
We hebben in 2022 172 stemmen mogen ontvangen.

Je stem uitbrengen kun je als volgt:

Ben je lid van Rabobank en regel jij je bankzaken online of via de Rabo App? Dan stem je eenvoudig via de app of internetbankieren. Hiervoor heb je dan géén aparte stemcode nodig. Dit werkt als volgt in vier stappen:

1. Log tussen 4 en 26 september in op je internetbankieren, of in de app.
  2. Klik op de knop ‘Service’. In de app vind je deze knop rechtsonder, in Internetbankieren staat de knop rechtsboven.
  3. Scroll nu helemaal naar beneden naar ‘Lidmaatschap’ en klik hierop.
  4. Klik op ‘Rabo ClubSupport’ en je kunt je stemmen uitbrengen op drie deelnemende clubs naar keuze. 1 stem per club.

Ben je wel klant, maar nog geen lid van Rabobank? Lid worden is gratis én heel makkelijk. Ga om lid te worden in de Rabo App of via Internetbankieren volgens bovenstaande werkwijze naar ‘Lidmaatschap’. Wat het kost? Niets, alleen een paar seconden van je tijd. Doe je dit uiterlijk 27 september? Dan kun je ook direct stemmen op de maatschappelijke bestedingsdoelen van de deelnemende clubs aan de Rabo ClubSupport stemcampagne.