Scout-In 2015

Is in het weekend van 18 t/m 20 september op het splinternieuwe Scoutinglandgoed te Zeewolde.
Het is een tweejaarlijkse terugkerende festival voor alle leidinggevenden, kaderleden, vrijwilligers en (stam)roverscouts van Scoutinggroepen.

Je kan natuurlijk je auto gaan wassen, boodschappen doen, toch eens bijpraten met je oude buurvrouw, de krant lezen, de afwas wegwerken, Hart van Nederland kijken… Maar is dat het verhaal dat je de maandag bij het koffie apparaat wil vertellen? Nee?

Kom dan naar Scout-In15!  Je kunt je nog inschrijven tot 11 september.

Een weekend lang vormt Scout-In hét platform voor het uitwisselen van ideeën, ervaringen, nieuwe tips, trucs en tools om het Scoutingspel voor leden nóg leuker en beter te maken.
Daarnaast is Scout-In natuurlijk het festival waar je geniet van gezelligheid, muziek, entertainment, actie en fun!

De kosten bedragen € 65,00  Daarbovenop komt nog een bedrag benodigd voor benzine, een lekker ontbijtje, een extra pilsje en avondeten.
De prijs hiervan wordt later nog doorgegeven aan iedereen die zich opgegeven heeft.
Voor info over de Scout-In of het bestellen van tickets klik op de volgende link: https://scout-in.scouting.nl/tickets-inschrijven

Voor verdere info kun je contact opnemen met Manon Marinussen E: manonmarinussen@outlook.com