Scout-In 2017

Afgelopen weekend was de scout-in 2017
Een festival voor scouting leden, wat om de twee jaar plaats vind.
Hiervoor zijn wij met 10 personen afgereisd naar Flevoland, waar het o zo mooie Zeewolde ligt.
HET scouting landgoed van Nederland.
Nadat de tenten stonden en iedereen hun maag goed had gevuld, moesten we wachten op de laatste 4 scouts uit Boekel.
Toen zij er eenmaal waren kon het festival echt beginnen.
Na een paar pilsjes gingen we naar het festival terrein, waar iedereen de tijd van zijn leven heeft gehad.
Terug bij de tenten waar we nog gezellig wat gebuurt  hebben, en om niet te vergeten nog even een verkennend rondje over de camping hebben gelopen, ging iedereen richting bed.

De volgende ochtend kon niet iedereen even gemakkelijk uit zijn bed.
Na een goed stevig ontbijt, genoten we allemaal van het festival terrein, waar we verschillende workshops en stands hebben bezocht.
Ook hebben we nog even getwijfeld om waterscouts te worden.
Na een rondje op het water was toch niet iedereen hier van te spreken.
Na een middagje in de zon mochten we al weer bijna naar het festival terrein om er een te gekke laatste avond van te maken, waar iedereen weer beste dansmoves liet zien.

De dag erna moesten alle spullen weer worden opgeruimd.
En konden we na een tijdje weer terug naar Boekel vertrekken.
Waar we met z’n allen bij de Compaan het weekendje hebben afgesloten.
Al met al was het een geweldig en zeker avontuurlijk weekend en zal scouting Boekel de editie van 2019 zeker weer bezoeken.

Foto gallerij

Bekijk de hele foto set op Flickr