Scout In 2019

Zo enthousiast als dat we in 2017 waren over scout in zijn we tijdens het weekend van 20, 21 en 22 september met een groep leiding en bestuursleden afgereisd naar het mooi Zeewolde voor een nieuwe editie van scout in.

Vrijdagmiddag zijn we met 8 personen vertrokken richting Zeewolde om alvast de voorbereidingen te treffen om een weekendje daar te kunnen bivakkeren.
Nadat de legertent stond en onze magen waren gevuld kwamen de overige 12 kaderleden aan.
Gelukkig waren zij ruim op tijd zodat we op ons veldje gezamenlijk nog een pilsje konden drinken.
Vervolgens zijn we naar het festivalterrein gegaan om daar onze beste dansmoves te laten zien.
Na een warme nazomerdag en een super gezellige avond zijn we terug gegaan naar de camping.
Een kort verkenningsrondje werd er ook nog gemaakt en daarna naar bed.

Zaterdagochtend kwam iedereen een voor een naar buiten en zagen we de prachtige ochtend zon.
Een prachtig mooie dag stond ons te wachten.
Na een heerlijk ontbijtje zijn we op pad gegaan naar het festivalterrein. In de middag volop in het teken van infostands en workshops.
We hebben spellen gespeeld, informatie gevraagd, een stukje mee het water op met de boot, gezongen met een kazoo.
En ook werd er nog een schitterend pakket voor de welpen gescoord i.v.m. het 100 jarig bestaan.
Na deze middag was het weer tijd om gezamenlijk te eten zodat we snel weer op pad konden.
Een leuke avond met verschillende bandjes en een optreden van Mooi Wark.
Kortom weer een ontzettende geslaagde dag.

Zondag de dag om weer naar huis te gaan.
Weer een schitterende dag en daar hebben we in de ochtend dan ook zeker met z’n alle van genoten.
Vervolgens zijn we toch maar op gaan ruimen.
Een aantal leden zijn nog naar het festivalterrein gegaan en al snel werd de aanhanger aangekoppeld.
Dit betekende einde Scout in 2019 en weer op weg naar Boekel.
Alles opruimen en natuurlijk traditie getrouw; een gezellige afsluiting bij de compaan.

En dan nu: TWEE jaar wachten tot we weer deel kunnen nemen aan dit ontzettend leuke weekend!
Op naar Scout in 2021