Scout van de maand april

H-A-L-L-O
Wij zijn de Gidsen van Scouting Boekel! Graag vertellen wij jullie wat wij zoal doen elke maandagavond. Op maandag 22 maart ’21 hebben we biscuittaart gebakken. Na lang wachten en ondertussen een potje trefbal is het toch een soort van gelukt. Wij denken dat de oven in de blokhut toch wel een beetje aan vervanging toe is. Maar dat maakte de taart niet minder lekker. We maken wel vaker lekkere dingen maar dit doen we dan voornamelijk boven een kampvuur. Bakken is natuurlijk niet het enige wat we doen. Wij houden namelijk van verschillende dingen zoals fikkie stoken, spelletjes spelen, sportactiviteiten doen en we gaan graag naar het bos. We zijn natuurlijk meiden, dus creatief bezig zijn past ook wel bij ons! Al met al is het altijd reuze gezellig en hebben we veel lol!
Hajewanne!