Scout van de maand juli

Goedemiddag! Wij zijn de stoere welpen van Scouting Boekel. Deze maand zijn we voornamelijk in de natuur te vinden. Geef ons is ongelijk met dit prachtige weer. We hebben Levend Stratego gespeeld in het bos. Per team kreeg je een vlag die verstopt moest worden. Als de vlag van de tegenstander is gevonden, heeft je team gewonnen!! Gelukkig had de leiding genoeg drinken meegenomen, want van al dat rondrennen was die jerrycan met water al snel leeg! Na het drinken, gingen de jongens een hut bouwen van takken en een paar kleden die we hadden meegenomen, maar de meiden hadden een ander plan. Heb je een keer zin om met ons mee te doen op zaterdagmiddag? Dat kan! Elke week beleven we weer iets nieuws! YALAHI!!