Scout van de maand juni 2017

Burgemeester Bos en Wethouder Willems.

Op 9 juni j.l. brachten Burgemeester Pierre Bos en Wethouder Henry Willems  een bezoek aan de Bevers van Scouting Boekel.
Er werd gespeeld met de bal en omdat het zonnetje heerlijk scheen , was het ideaal weer voor het natte sponzenspel.
Ook was iedereen fanatiek bij het traditionele koekhappen.

En omdat Burgemeester Pierre Bos en Wethouder Henry Willems zo sportief en enthousiast mee hebben gedaan met alle spelletjes, worden ze voor deze maand benoemd tot “ Scout van de maand”  !

Op dit moment is Scouting Boekel druk met de voorbereidingen voor het gezamelijke kamp, dat eens in de vijf jaar wordt georganiseerd.
Alle jeugdleden van de verschillende speltakken, ( van Bevers tot Explorers )  gaan kamperen op een mooie locatie in Brabant.
Waar dit is blijft nog even een verrassing.
Namens alle leden van Scouting Boekel willen we iedereen een fijne zomervakantie toewensen.