Scout – Walk 2015

Zondag 18 oktober werd de 39e Scoutwalk gelopen.
Prachtig herfstweer en een hele mooie wandeltocht, via de Handelse bossen naar de Kokse hoeve en dan door de Erpse bossen en Erp  weer terug naar Boekel, hebben ervoor gezorgd dat Scoutwalk 2015 heel succesvol is verlopen.

Naast ongeveer 100 volwassenen hebben onze 140 jeugdleden weer een grootse prestatie geleverd door samen veel sponsors te benaderen en veel kilometers te lopen.

Langs deze weg bedankt Scouting Boekel dan ook alle wandelaars, Scoutingleden, de stam voor het bouwen van de brug, sponsors en ouders voor hun bijdrage.
Bijzonder dank aan de vrijwilligers, bedrijven en personen die hun diensten en/of materialen geheel belangeloos ter beschikking hebben gesteld.

De prijsuitreiking van de Scoutwalk vindt plaats tijdens de filmavond voor Young Scouts, Verkenners en Gidsen op vrijdag 6 november van 19.00 uur  tot  21.00 uur.

Draagt u Scouting Boekel ook een warm hart toe en bent u lid van de Rabo?
Stem dan op Scouting Boekel tussen 3 en 12 november 2015.

Routebeschrijving_Scout_Walk_2015.pdf
Route_Scoutwalk_2015.pdf