Scout Walk 2019

Op zondag 6 oktober werd door Scouting Boekel de 43e Scoutwalk georganiseerd.
Met helaas regenachtig weer, namen ongeveer 130 wandelaars deel aan deze herfstwandeling van 25 kilometer.
Dit jaar liep de route via de Handelse bossen richting Kokse Hoeve en vervolgens via Het Hurkske naar de kom van Erp.
Ten slotte liepen de wandelaars via het buitengebied van Boekel terug naar de blokhut.
Onderweg werd voor koffie, soep en appel gezorgd.

Onze jeugdleden hebben weer een grootse prestatie geleverd door veel sponsoren te zoeken en veel kilometers te lopen.
Tijdens de filmavond en -middag worden aan de leden die de hoogste bedragen bij elkaar hebben gesponsord de prijzen uitgereikt.
Voor de bevers en welpen is de filmmiddag op zaterdag 2 november van 13.30 tot 15.30 uur en voor de young-scouts, gidsen, verkenners en explorers is de filmavond op vrijdag 1 november van 19.00 tot 21.00 uur.

Scouting Boekel bedankt alle wandelaars, leden, ouders en sponsors.
Daarnaast dank aan de vrijwilligers, bedrijven en personen die hun materieel en/of diensten geheel belangeloos ter beschikking hebben gesteld.
Dankzij uw en hun medewerking was de 43e Scoutwalk een succes!
Graag tot volgend jaar!