Scout – Walk zondag 8 oktober

Op zondag 8 oktober aanstaande wordt door Scouting Boekel voor de 41e keer de scoutwalk georganiseerd.

De scoutwalk is een herfstwandeling van 25 kilometer door de omgeving van Boekel, die drukke wegen zoveel mogelijk mijdt.
Ieder jaar nemen zo’n 300 wandelaars deel aan de scoutwalk.

Ook u bent van harte welkom om de scoutwalk te wandelen en te genieten van de mooiste plekjes rondom Boekel.
Er kan gestart worden tussen 9.30 en 10.30 uur in blokhut D’n Perekker aan de Mezenlaan 20 te Boekel.
Het inschrijfgeld bedraagt 4,50 euro, alle versnaperingen onderweg zijn daarbij inbegrepen.
De scoutwalk bevat tien stempelposten. Op post 4 (10 kilometer) en post 6 (15 kilometer) is er de mogelijkheid te stoppen, u wordt dan terug naar de blokhut gebracht.
Finishen in de blokhut is mogelijk tot 17.00 uur.

Ook de jeugdleden van Scouting Boekel zullen deelnemen aan de scoutwalk en de nodige kilometers bij elkaar wandelen.
Hiervoor gaan ze vanaf komend weekend langs de deuren in Boekel en Venhorst op zoek naar sponsors.
U kunt ze per gewandelde kilometer of met een vast bedrag sponsoren.
In de week na de scoutwalk komen de leden het bij elkaar gewandelde bedrag bij u ophalen.
Met uw sponsoring steunt u Scouting Boekel, uw bijdrage zal onder andere gebruikt worden voor de aanschaf van nieuwe spelmaterialen, tenten, pionierhout, touw, etc.

Alvast bedankt voor uw medewerking en graag tot ziens op zondag 8 oktober!
Info: Teun van de Hei, M: 06 13462228.