Scouting Boekel 75 jaar

Zet het alvast in je agenda:
Zaterdag 18 juni een open dag, van 13.00 tot 16.00 uur, in en om onze blokhut!
Vanaf 20.00 uur reünie voor alle (oud) vrijwilligers van Scouting Boekel.

Scouting Boekel bestaat dit jaar 75 jaar. Vanaf de allereerste bijeenkomst tot aan nu zijn er talloze avonturen beleefd. Deze zijn goud waard! We nodigen daarom graag alle (oud)leiding en stafleden uit op zaterdag 18 juni a.s. om 20:00 uur om de scoutingtijd opnieuw te beleven en samen te proosten op ons jubileum. Zoek onder het genot van een hapje en een drankje elkaar op of bekijk de tentoonstelling met de hoogtepunten van het vijfenzeventig jarige bestaan van Scouting Boekel. Wees op tijd, want om 20:30 zal de reünie feestelijk geopend worden.

Wil jij er ook bij zijn? Meld je dan hier aan: https://forms.gle/myEpWa6xn4zeHXAA8.
Graag tot dan!

P.S. Heb jij nog een hoogtepunt van jouw scoutingtijd op beeld staan? Wij zijn nog op zoek naar foto- en videomateriaal van alle groepen bij Scouting Boekel. Stuur foto’s, video’s of WeTransfer links naar scoutingboekelweb@gmail.com en wellicht geven we jouw hoogtepunten een mooi plekje in onze tentoonstelling.