Scouting Boekel bedankt de Rabobank

Rabobank Uden Veghel heeft in totaal € 100.000,- beschikbaar gesteld aan de samenleving door maatschappelijke projecten te ondersteunen. Voor de projecten uit Boekel-Venhorst was € 15.595,- beschikbaar. De leden bepaalden door stemming de hoogte van de donaties die aan de 25 genomineerde projecten werden toegekend. Ruim 1.940 leden hebben online hun stem uitgebracht.

Er waren vier genomineerde projecten in Boekel-Venhorst.
Fanfare Echo der Peel ontvangt een bedrag van € 3.030,- voor de aanschaf van nieuwe uniformen.
Een bedrag van € 3.000,- gaat naar Stichting Joepie Kindervakantieweek voor de aanschaf van diverse materialen.
Stichting De Speeltrein ontvangt € 5.483,- voor de aanleg van een speeltuin.
Tenslotte krijgt Scouting Boekel € 4.082,- voor de aanschaf van een nieuwe tent.

Met het Coöperatiefonds geeft Rabobank Uden Veghel invulling aan haar maatschappelijke betrokkenheid. Wim Bens, directievoorzitter: “Als coöperatieve bank kennen we geen individuele dividenduitkering aan leden. Wel worden er gelden gereserveerd ten laste van de winst die we investeren in het welzijn van de samenleving waar onze leden deel van uit maken.”