Scouting Boekel bedankt Jeu de Bouckles

Verrast waren de leden van Scouting Boekel toen ze hoorden dat Scouting het goede doel geworden was van de Koninginnedag activiteit van de jeu de boules club. Een afvaardiging van Scouting ging dan ook ’s middags naar Sancta Maria (vroeger het gebouw van de scouting – meiden) om samen met de leden van de jeu de boules de

dag af te sluiten door gezellig te drinken en te kletsen op het terras, een balletje te gooien en de inwendige mens te versterken met een frietje of iets dergelijks. Aan het eind van de middag werd Scouting door de voorzitter naar voren geroepen om een cheque met daarop het bedrag in ontvangst te nemen. Wederom verrast was Scouting toen er diverse bedragen bijeen geteld werden en zo een totaalbedrag van € 1.500,00 aangeboden kreeg.

Scouting Boekel gaat dit jaar op gezamenlijk kamp. Daarvoor moeten nog wat extra tenten en kook toestellen aangeschaft worden. Scouting vindt het dan ook fijn dat de jeu de boules-club zo een bijdrage wil leveren aan de ongeveer 200 Boekelse jongeren die samen een topweek gaan beleven. Lieve jeu de boulers, bedankt.