Scouting Boekel ontvangt € 300,00 van toneelvereniging Dorpsgenot

De Boekelse toneelvereniging Dorpsgenot houdt op te bestaan.
35 jaar lang hebben ze vele voorstellingen op de planken gezet.
Op dit moment telt de vereniging nog 13 leden en nieuwe aanwas is niet gevonden.

De leden hebben onlangs tijdens een gezellig uitstapje afscheid genomen van de toneelvereniging.
Er werd toen besloten om het restant van de clubkas te verdelen onder een aantal Boekelse verenigingen.

Vorige week dinsdag werden de afgevaardigden van EMM, stichting de Speeltrein, Joepie Kindervakantiedagen, Scouting Boekel, en De Wensboom kerstpakketten uitgenodigd in Nia Domo.
Tot hun verrassing kregen deze verenigingen uit handen van het bestuur, bestaande uit Jos Biemans en Frank Tielemans, ieder een cheque ter waarde van € 300,00 uitgereikt.

Bij deze willen deze verenigingen heel veel dank uitspreken aan de toneelvereniging voor dit royale gebaar.