Scouting Boekel op Boekel Ronduit

Op Hemelvaartsdag bruist het centrum van boekel van energie, zoals je hebt kunnen lezen in het Boekels Weekblad.
Ook wij als Scouting Boekel doen mee met Boekel Ronduit.

Kom jij bij ons een marsmallow bakken en deze daarna heerlijk opsmikkelen?

Je kunt ook je energie kwijt, wie is er het beste met spijkerslaan en slaat de spijker op zijn kop?
De gehele dag organiseren wij wedstrijdjes, tegen leeftijdsgenoten, vader-zoons, jong-oud, jongens-meiden, ……. bedenk jij mee tegen wie je de strijd aan wilt gaan?

En als laatste laten we zien hoe je bij ons kamp gaat als je een beetje ouder bent.
We bouwen een tent op. Op kamp gaan is stoer en beregezellig, maar soms mis je het thuisfront voor een fijne knuffel.
We hebben daarom in onze tent volgelegd met grote, kleine, lieve, schattige, stoere, gekleurde knuffels.
Kijk jij door het raam en raad jij hoeveel knuffels er liggen? Heb jij het aantal precies goed, dan maak je kans op een houten spel om heerlijk buiten uren spelplezier mee te hebben.

We zien je graag terug bij Boekel Ronduit, je kunt ons vinden bij de rotonde!