Scoutwalk 2013, kom ook!

HERSTWANDELING 2013: Kom ook aanstaande zondag 6 oktober!

Op zondag 6 oktober aanstaande vindt voor de 37e  keer de Scoutwalk plaats.

Elk jaar nemen er zo’n 300 personen deel aan deze prachtig uitgezette herfstwandeltocht die (drukke) wegen zoveel mogelijk mijdt en het mooiste van de omgeving laat zien. Ook u bent van harte welkom om tijdens deze Scoutwalk te genieten van de fraaie herfstkleuren en de mooiste plekjes rondom Boekel. Ook de NORDIC WALKER is van harte welkom. Door de vele brede zandpaden en rustige landweggetjes is deze tocht bijzonder geschikt voor Nordic Walking.

Er kan gestart worden tussen 9.30 uur en 10.30 uur in blokhut Den Perekker aan de Mezenlaan te Boekel. Het inschrijfgeld bedraagt  4,- Euro en voor een versnapering onderweg wordt gezorgd. Mocht u geen 25 kilometer willen lopen, dan is er elke 5 kilometer een mogelijkheid om te stoppen.

Tijdens deze Scoutwalk zullen onze leden weer de nodige kilometers bij elkaar lopen. Daarom kunnen ze bij u aan de deur komen om sponsors te zoeken voor deze Scoutwalk. Uw bijdrage zal o.a. gebruikt worden voor de aanschaf van duurzame spelmaterialen, zoals tenten, pionierhout en touw.

Namens Scouting Boekel bedankt voor uw medewerking en graag tot ziens op 6 oktober.

Info: www.scoutingboekel.nl of Peter van de Krieken. tel. 06-53619520.