Scoutwalk 2017

Op zondag 8 oktober werd door Scouting Boekel de 41e Scoutwalk georganiseerd.
Ongeveer 250 wandelaars namen deel aan deze herfstwandeling van 25 kilometer.
Dit jaar liep de route via Boerdonk richting Beek en Donk en vervolgens via het buitengebied van Gemert en de Handelse bossen terug naar de blokhut in Boekel.
Onderweg werd voor koffie, soep en een appel gezorgd.

Onze jeugdleden hebben weer een grootse prestatie geleverd door veel sponsoren te zoeken en veel kilometers te lopen.
Tijdens de filmavond en -middag worden aan de leden die de hoogste bedragen bij elkaar hebben gesponsord de prijzen uitgereikt.
Voor de bevers en welpen is de filmmiddag op zaterdag 4 november van 13.30 tot 15.30 uur en voor de young-scouts, gidsen en verkenners is de filmavond op vrijdag 3 november van 19.00 tot 21.00 uur.

Scouting Boekel bedankt alle wandelaars, leden, ouders en sponsors.
Bijzondere dank aan de vrijwilligers, bedrijven en personen die hun materieel en/of diensten geheel belangeloos ter beschikking hebben gesteld.
Dankzij uw en hun medewerking was de 41e Scoutwalk een succes!
Graag tot volgend jaar!