ScoutWalk 2021

Op zondag 17 oktober werd door Scouting Boekel de 44e ScoutWalk georganiseerd. Nadat de editie van vorig jaar helaas was geannuleerd vanwege corona, was het animo bij de wandelaars en vrijwiligers dit jaar hoog! Bij lekker wandelweer liepen ongeveer 75 jeugdleden van stempelpost naar stempelpost. En ook dit jaar hadden weer veel externe wandelaars blokhut D’n Perekker gevonden om de 25 kilometer rondom Boekel te wandelen. De jeugdleden waren onder de indruk van de vele snelle wandelaars. De tocht slingerde als een lus via Handel, rondom Elsendorp en terug naar Boekel. Onderweg werd voor koffie, soep en appel gezorgd. Op elke post werd een stempel op de stempelkaart gezet en na de laatste stempel was JUBILEUM75 te lezen.

Onze jeugdleden hebben weer een grootse prestatie geleverd door veel sponsoren te zoeken en veel kilometers te lopen. Tijdens de filmavond en -middag worden aan de leden die de hoogste bedragen bij elkaar hebben gesponsord de prijzen uitgereikt. Voor de bevers en welpen is de filmmiddag op zaterdag 13 november van 14.00 tot 16.00 uur en voor de young-scouts, gidsen, verkenners en explorers is de filmavond op vrijdag 12 november van 19.00 tot 21.00 uur.

Scouting Boekel bedankt alle wandelaars, leden, ouders en sponsors. Daarnaast dank aan de vrijwilligers, bedrijven en personen die hun materieel en/of diensten geheel belangeloos ter beschikking hebben gesteld. Dankzij uw en hun medewerking was de 44e ScoutWalk een succes! Graag tot volgend jaar op zondag 16 oktober 2022!

Route ScoutWalk 2021
Route omschrijving ScoutWalk 2021