Seizoensafsluiting 3 juli 2020

Beste scout en ouder(s)/verzorger(s),

Het scoutingjaar zit er weer bijna op, maar de zomer staat nog voor de deur met een fantastisch zomerkamp in het vooruitzicht!
Voor dat dat zover is, sluiten we met alle leden op vrijdagavond 3 juli 2020 van 19.00 tot 20.30 uur dit scoutingseizoen af.
Met de huidige corona maatregelen -en protocol kan deze avond doorgang vinden, uiteraard nemen we de afstandsmaatregelen in acht.
We hopen iedereen weer te zien, maar met gezondheidsklachten verwachten we dat je thuis blijft.

Na de zomervakantie gaan we weer van start met het nieuwe scoutingseizoen!
Op vrijdag 28 augustus 2020 van 19.00 tot 21.00 uur openen we gezamenlijk het nieuwe seizoen.
In verband met de corona-ontwikkelingen volgt meer informatie tegen die tijd.

Ook jij wordt beide avonden in scoutfit bij blokhut Den Perekker verwacht.
Kun je niet? Geef dat dan door aan je eigen speltakleiding.

Belangrijke data en eerste speltakbijeenkomsten:
– seizoensafsluiting: vrijdag 3 juli
– seizoensopening en overvliegen: vrijdag 28 augustus
– 1e speltakbijeenkomst bevers: zaterdag 5 september
– 1e speltakbijeenkomst welpen: zaterdag 5 september
– 1e speltakbijeenkomst young-scouts: woensdag 2 september
– 1e speltakbijeenkomst gidsen: maandag 31 augustus
– 1e speltakbijeenkomst verkenners: vrijdag 4 september
– 1e speltakbijeenkomst explorers: vrijdag 4 september
– 1e speltakbijeenkomst stam: donderdag 3 september
– scoutwalk: zondag 11 oktober

Met vragen over het speltak van volgend seizoen kun je terecht bij de huidige speltakleiding of bij de speltakleiding van volgend seizoen.
Indien er wijzigingen zijn in persoonlijke gegevens of het lidmaatschap bij Scouting Boekel, graag contact opnemen met de speltakleiding, zodat wij zo snel mogelijk onze ledenadministratie op orde hebben voor het nieuwe seizoen. Een correcte ledenadministratie is belangrijk om bijvoorbeeld de contributie-inning goed te laten verlopen.

We wensen jullie alvast een prettige vakantie!
Met scoutinggroet,
Bestuur en evenementencommissie Scouting Boekel