Sjors van Lankveld

Erg geschrokken zijn wij na het bericht van afgelopen weekend, 9 februari 2014. Door een noodlottig ongeval is Sjors van Lankveld komen te overlijden. Sjors was Stam lid binnen onze Scouting groep.

We kennen Sjors als een enthousiaste Scout. Hij was een een echte gangmaker in de groep. Deze eigenschap kwam hem erg goed van pas. Zeker als de groep op kamp ging. Het was Sjors die dan vaak het ijs brak met omliggende Scouting groepen. De toon voor een gezellig kamp was meteen gezet.

Ook hield Sjors erg van het buiten zijn, bij het kampvuur zitten en als het kan zo lang mogelijk opblijven. Ondanks dat hij pas drie jaar meedraaide met de groep ontplooide hij zich tot een echte goede Scout. Sjors had ook de ambitie om in de toekomst leiding te worden.

We gaan Sjors heel erg missen.

Onze gedachten gaan uit naar zijn familie en vrienden die dit de komende tijd zullen moeten verwerken. Heel veel sterkte in de komende periode.

Namens de leden en het bestuur van Scouting Boekel