St. Franciscushike 16 & 17 april

Beste verkenners, gidsen en ouders,

Deze hike zal plaatsvinden in het weekend van zaterdag 16 en zondag 17 april 2016.

We hebben voor deze hike een boekje samengesteld [zie bijlage].

In dit boekje staat alles wat je moet weten voor je op hike gaat, lees het boekje goed door, want er worden onderdelen in behandeld die nodig zullen zijn om de hike goed uit te lopen.

Omdat voor het lopen van deze hike behoorlijk wat scoutingervaring nodig is, hebben wij de onderdelen die terug komen op de hike al uitgebreid geoefend of dat gaan we komende clubavonden doen.

Verkenners/gidsen die dit jaar voor de derde keer meedoen aan de hike kunnen in aanmerking komen voor het insigne ‘Tochttechnieken II’, hier moeten dan wel extra opdrachten voor worden gedaan.

Bestaan er na het lezen van dit boekje nog onduidelijkheden of vragen dan willen wij die graag met jullie/u bespreken.

Adressen en telefoonnummers zijn achter in dit boekje te vinden.

De verkenner- en gidsenleiding