Uitnodiging Plusscouts

Vanaf dit scoutingseizoen zullen we gaan draaien met een nieuwe speltak gebaseerd op het fenomeen Plusscouts.
Er zijn een aantal zaken die we graag met jullie willen communiceren.

Lid worden van deze speltak kan wanneer je voldoet aan minimaal één van deze twee omschrijvingen:
–  Je bent vrijwilliger bij Scouting Boekel en bent 18 jaar of ouder. Je betaalt € 30,00 contributie per jaar.
–  Je bent geen vrijwilliger bij Scouting Boekel en bent 23 jaar of ouder. Je betaalt € 60,00 contributie per jaar, dit is hoger omdat we extra moeten afdragen aan Scouting Nederland.

Er zijn voor deze speltak zes bijeenkomsten gepland. De precieze data kun je vinden op de dataplanning.
Aanstaande dinsdag (5 september) van 20:00 tot 22:00 zal de eerste bijeenkomst plaatsvinden.
Deze is vrijblijvend! We gaan tijdens de bijeenkomst een klein programma draaien en daarnaast wat administratieve zaken regelen (o.a. programma, verdeling en ledenlijst).
Na de bijeenkomst is er de mogelijkheid om nog even te ‘evalueren’, zoals dat in vakjargon wordt genoemd.
Ook is dit het ideale moment om vragen te stellen.

Ben jij er bij dinsdag?
Meld je dan even aan door een reactie te sturen op dit bericht.
Wil je een introducé (of twee) meenemen?
Dat kan! Laat het dan ook even weten.

Tot vrijdag bij de opening van het seizoen en misschien ook tot dinsdag 5 september, 20.00 uur, eerste bijeenkomst Plusscouts.