Uitslag enquette groepsontwikkeling

Hallo allemaal,

Laat ik allereerst iedereen bedanken die zondag 24 mei zoveel energie gestoken heeft in het groepsontwikkelings traject.
Met ruim 20 !! kaderleden hebben we die dag de resultaten van de enquette besproken en omgezet in aktieplannen voor de punten waarop we samen besloten hebben om aan gaan te werken en zo de club nog beter te maken.
Vooral het feit dat we dat samen hebben gedaan en dat iedereen zijn bijdrage kwijt kon, vond ik super!

IEDEREEN HARDSTIKKE BEDANKT VOOR DE INZET !

De belangrijkste uitkomsten waar we samen aan willen werken zijn:

1. Werving
  2. Lol maken
  3. Betrokkenheid
  4. Programma, leerlijn, variatie

Voor elk van deze onderdelen hebben we een werkgroep samengesteld die aan dit onderdeel zullen blijven werken.
Elk van die groepen heeft een aktieplan opgesteld, die ze de komende maanden gaan uitwerken.

Daarnaast hadden we nog een aantal lopende zaken opgepakt:

1. Huishoudelijk regelement op de Scouting Boekel site plaatsen
  2. Aktie lijst van de gebouwen commissie op de site plaatsen en aanvullen
  3. Elke speltak ruimt na hun bijeenkomst alles op [zaal vegen, materialen opruimen]
  4. Sleutenbeheer actualiseren

Nogmaals bedankt voor alle inzet en laten we er samen de schouders onder zetten om de akties goed af te maken.

Met scouting groet,
Erik de Bie