Ver- en inkoop Scout-Fit

Op woensdagavond 3 oktober om 19.30 uur organiseert scouting Boekel voor het eerst een verkoop / inkoop avond voor de scout-fit van uw zoon of dochter.

Ouders van kinderen die gestopt zijn kunnen de oude scout-fit verkopen bij de leiding van de juiste groep. De scout-fit kan bij de leiding van deze speltak worden verkocht voor de +/- de helft van de nieuwprijs.

Daarnaast stellen wij een bestellijst op zodat ook de nieuwe blouse besteld kan worden.

Het grote voordeel voor u deze avond is dat er een mogelijkheid is voor een zacht prijsje een 2ehands scout-fit te over te kopen, mits er ouders van overgevlogen en/of oud leden aanwezig zijn. (Op = op).
De leiding zal mee kijken of alle onderdelen van de scout-fit aanwezig zijn.
Mocht de scout-fit niet compleet zijn, of mochten er niet voldoende 2e hands scout-fits zijn, dan is er de mogelijkheid direct datgene te bestellen wat nodig is.
Scouting Boekel bestelt dan alles in 1 keer, waardoor u geen verzendkosten hoeft te betalen.

Wat behoort er tot de scout-fit:
–  De blouse
–  Insignes – speltak insigne, franse lelie, scouting Boekel logo
–  Scouting Boekel das
–  Riempje

Graag zien wij u op woensdagavond 3 oktober om 19.30 uur in de blokhut.
Mocht u deze avond verhinderd zijn en wilt u toch graag een blouse inkopen of verkopen.
Dan kunt een bericht achter laten op de Facebook en/of Instagram pagina van Scouting Boekel.

Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Lisa van Rooij (Bevers)
Kevin van Doren & Benji van Wijchen (Welpen)
Roos van Gemert (Young Scouts)